Satukasetilla

Satukasetilla

tiistai 18. helmikuuta 2014

Uunin putsausta

Sateinen tiistai. 
Vuoroin räntää, vuoroin vettä.

Mun mies oli eilen pitkän päivän töissä, 10h. Tuntui kurjalta vaikka oli koko päivän tekemistä, mutta kun olo ei ole mikään paras. Toisaalta toisten miehet on usein pitkiä päiviä tai jopa kaikki viikot kaukana töissä. 
Sisko kävi lasten kanssa mua viihdyttämässä ja kävivät he vielä illalla koko perheen voimin. On se niin mukavaa kun ei ihan yksin tarvitse olla. 
Eilen tuli muutenkin lennettyä paikasta toiseen kuin kaistapäinen ja siinä hötäkässä jouduin jättää lasagnen pikkusen liian kauaksi aikaa uuniin. No siitähän seurasi tälle päivälle uunin pesu, että pääsi paistamaan sämpylöitä. Kuuli ainakin naapurit taas, että meillä on toimiva palovarotin. Sen verran se uuni kärtsäs. 


Huomenna on sitten jännä päivä kun pitää suunnata äitipolille painoarvioon. Lääkäri siellä sitte kattoo missä mennään. Ja mä niin toivon että se on se pikkusirkkunen mitä ne tuolla neuvolassa totes. Mä vaan oon norsu, ei masuasukki.

Nyt laittamaan sämpylät uuniin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit tarkastetaan ennen julkaisua