Satukasetilla

Satukasetilla

maanantai 3. helmikuuta 2014

Rv 34+2 ja apua selkäkipuihin

Aikasemmin jo puhuin kuinka noi selkä säryt on vaivannu. Eli ei mikään alaselkä vaan lapojen välit. Mä pitkään mietin että mistä apua kun alkoi jo päätäkin särkeä. Vaikea löytää ketään joka suostuu hieromaan raskaana olevaa. 
Laitoin sitten paikalliselle fb-kirppikselle että tietääkö kukaan täältä läheltä ketään joka suostuis hoitamaan mua. Tosi moni suositteli Titan terapioita. Mä sitten otin sinne yhteyttä ja heti oli tälle maanantaille vapaa aika. Kyllä meni 60minuuttia tosi nopeesti ja tuntui hyvältä. Vyöhyketerapiaa ja akupainantaa. Tuli ainakin hyvä fiilis sen jälkeen. Korviin jätettiin semmoset tarrat joita painelemalla voi painella niitä akupisteitä joissa oli sitä häikkää.. Uskoo kuka tahtoo, mutta toi on aina kiinnostanu mua. Pitäähän sitä kokeilla. Oon nimittäin päättäny selvitä ilman lääkkeitä koko raskauden ja hyvin menee..
Samalla reissulla kävin ostamassa pikkuprinsessan kastejuhlaan lahjan ja tuli sitä pyörähdettyä kirpparillakin. Mukaan tarttui kuin vahingossa muutama body, kummipojalle 70-luvun korispeli (mulla samanlainen ja tykkää siitä valtavasti), pahvilaatikollinen kestovaippoja ja rintapumppu. Sittenpähän sen näkee onko sille käyttöä. Nyt se on tuolla odottamassa. Mulla on semmonen kutina että ei tartte pelätä etteikö maitoa tulisi. Sitä nimittäin tulee jo nyt.

Mansikka pirtelö:
-Pakastemansikoita
-Ripaus sokeria
-½litraa vanilja jäätelöä
-½litraa maitoa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit tarkastetaan ennen julkaisua