Satukasetilla

Satukasetilla

torstai 13. helmikuuta 2014

Sairaalaan tutustuminen

Eilen käytiin tutustumassa alueemme toisiksi pienimpään synnytyssairaalaan, jossa tapahtuu alle 1000 synnytystä vuodessa. Mukavan näköinen paikka. Jotenkin ehkä pikkuisen helpotti ajatusta synnyttämään lähdöstä.. Eihän tonne pääse ennen raskausviikkoa 36 synnyttämään, mutta onneks sen puolesta ei ole hätää. (rv35+5) 
Mä oon paljon miettiny omaa synnytystä ja sitä minkälaisen siitä haluisin. Kun mä niin toivon ettei mun selkäytimeen kosketa. En siis haluais sinne mitään kivunlievitystä. Okei se on turvallista jne jne, mutta kun mä satun tietämään kaksi tapausta joissa kaikki ei ole mennyt ihan putkeen.. hmm. No sitä ei kannata kauheen tarkkaan miettiä etukäteen, mutta jos mä pystyn nii katotaan. :)

2 kommenttia:

  1. Mun kaksi lääkärikaveria on molemmat puhuneet kohdunkaulanpuudutuksen puolesta. Joilla synnyttivät omat lapsensa. Että riskejä ei oikeastaan ole ja ihan ok tehokas kuitenkin. Mulle on laitettu spinaali ja tehty sektio ja molemmat menneet aivan loistavasti.

    VastaaPoista
  2. Mulla ollu spinaali jaepiduraali ja kohdunkaulan puudutus... Toi vimppa ei toiminu viimeksi yhtään vaan lisäs vaan kipua.... spinaali laitettiin sitte ja tuli just napilleen!"

    VastaaPoista

Kaikki kommentit tarkastetaan ennen julkaisua