Satukasetilla

Satukasetilla

maanantai 20. lokakuuta 2014

Vanhat

Eräs henkilö on peovosoitunut kirjoituksistani, mutta ei ole ollut pokkaa sanoa asioista jotka hänen mieltään painaa niin minulle! Aikuismaista meininkiä. Minä kirjoitan blogia omalla nimelläni ja seison omien ajatuksien ja sanojeni takana. Kirjotan miltä musta tuntuu ja mitä ajattelen. Lukea ei ole pakko!

Tällä blogilla on lukioita, mutta vain 4henkilöä on uskaltanut sen minulle sanoa ääneen..



Anonyymin ärsyyntyjän puolesta! Ärsyyntykää kaikki! Kaupasta saa herneitä ;)

4 kommenttia:

  1. Toi se vasta aikuismaista on, kun kirjoittaa oikein blogitekstin siitä. Awws

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mutta mä osaan seistä omalla nimellä omien ajatusten takana, Toisin kuin SINÄ AIKUINEN!

      Poista
  2. Katosiko mun äskeinen teksti? Niin että vaan kannattaa jättää omaan arvoonsa sellainen tyyppi joka vetää palkokasvin siemenen pikku nenukkiin tekstistä, jonka voi lukea tai olla lukematta. Fiksut jättää kommentoimatta ja seuraamatta jos ei kiinnosta tms. Jotkut ihmiset muuttuu netissä hiirulaisista hirviöiksi :) Oisit vaan tullu kyydillä ;)

    VastaaPoista

Kaikki kommentit tarkastetaan ennen julkaisua