Satukasetilla

Satukasetilla

perjantai 21. maaliskuuta 2014

Ärsyyntymistä ilmassa

Taas tänään soitin äippäpolille niin kun neuvolasta suositeltiin. Mutta jo valmiiksi ärsytti soittaa kun tiesin että ei mitään hätää. Ei haittaa vaikka kävely turvonneilla nilkoilla alkaa iltapäivästä olemaan sula mahdottomuus. Ääni alkaa painumaan pikkuhiljaa ja paineet vakiintunu yli 90.. No ei ole raskausmyrkytys oireita niin antaa vaan olla. Joopa joo. 
Sitte kaikki sanoo että nauti kun saat olla ja tehä mitä haluut. No niinhän mä saan olla, kun mitään en pysty tehä. En edes ottaa lattialle pudonneita tavaroita. Ja tehdä voin kaikkea, istua ja katella ulos. Makaa sängyssä. Kutoa vaikka kädet ei tunne mitään.. Voinhan mä kaikkea tehä. Pitäs seuraa vauvan liikkeitä, mutta koko ajatuskin ahdistaa. En halua keskittyä siihen ollenkaan. Taidankin vaan antaa kaiken olla. 
Äippäpolilla sanoi vaan että ole ja lepää. Juo, syö mansikoita ja ananasta. Ja voit liikkua. Niin mä käyn koiran kanssa kahesti päivässä lenkillä, mutta neuvolasta sanoi että ei kantsis ko paineet niin korkeet.. Mä en enää soita sinne. En jaksa.

Sori avautumiseni mutta nyt alkaa olla pinna pikkusen kiree kaikkeen..



3 kommenttia:

  1. saa sitä sanoa jos väsyttää ja on todella ohme ettei sitä käynnistellä ku odottajalla näin tukala olla =/ Jaksamista Pirjo <3

    VastaaPoista
  2. Ite kun olin osastolla viime raskaudessa, niin päätin silloin, että mua ei koskaan käynnistellä ennen kuin on ihan pakko. Pisin käynnistys oli 6 päivää ja tuskaisia supistuksia oli kaverillani koko tämän ajan. Toki taukojakin hänellä oli, mutta kurjaa oli katsella sitä odottelua siellä sairaalassa. Tsemppiä sulle. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

    VastaaPoista
  3. Mä kanssa pelkäsin sitä mahdollista käynnistystä.. Nyt sitä toivoo.. rv41+2 eikä mitään merkkejä vauvan syntymästä..

    VastaaPoista

Kaikki kommentit tarkastetaan ennen julkaisua