Satukasetilla

Satukasetilla

torstai 19. joulukuuta 2013

Joulu lähestyy

Joulu lähestyy hurjaa vauhtia. Enää kaksi työpäivää ennen joululomaa. Ja kaikkineen 8 työpäivää ennen kesälomaa. Mullahan on tammikuussa kesälomaa ja helmikuun alussa viikko talvilomaa ja sitte mammaloma. Oikeestaan tosi ihanaa. Nyt nimittäin huomaa kun on töissä ollut paljon kaikkea ja olen ollut myös vanhempia auttelemassa nii on ollu kipeämpi olo. Kyllä tää tästä.

Toi fasebookkikin on niin ihmeellinen maailma. Satuin sitä kautta löytämään lisää astioita mun apilaastia kokoelmaan. Onhan toi jo 12:lle hengelle. Mutta kun kahviastiasto on 20:lle. Niin nyt löysin ruokalautasia 7kappaletta lisää. 
Mulla on paljon kaikennäkösiä kuppeja. mm.noita ruskean keltaisiakin lasikuppeja..Tosta kuvasta oon kyllä myyny jo noi punaiset kukka kupit pois.. Ei kaikkee voi pitää pitkään.. Mutta jotain voi. <3




Oli nii ihana uutinen kun mun siskolle syntyi näin joulun alla pieni tyttö. Nyt olen siis kolmen pojan ja yhden pienen tytön täti. <3 elämä on ihmeellistä. Onnea koko perheelle!!

1 kommentti:

Kaikki kommentit tarkastetaan ennen julkaisua